søknadsprosessen

Ingen har noensinne sagt at det å skrive en jobbsøknad er kjempelett. Når man ser en spennende stilling eller vil levere en åpen søknad, er det å sette seg ned og forfatte hvorfor man fortjener jobben en vanskelig utfordring. Hvordan skal man på best mulig presentere seg selv til potensielle arbeidsgivere? Hva tar man med? Hvor lang skal den være?
Randstad har her samlet innhold som kan hjelpe deg et langt stykke på veien, for vi har rett og slett sett det meste av søknader, både bra og ikke fullt så bra. 

sju vanlige feil på linkedin.

En velutformet LinkedIn-profil blir viktigere og viktigere når du søker jobb. Her er de syv vanligste feilene du bør unngå for å øke interessen for din profil.

hvordan skrive jobbsøknad?

Mange blir nervøse rett før man går inn i et intervju, det er svært forståelig. Man ønsker å svare best mulig for seg, slik at man fremstår som en god kandidat. Heidi, som beskriver seg selv som stille og forsiktig, tok en prat med vår seniorkonsulent Anita for å finne ut hvor mye man egentlig bør selge seg inn på et intervju.

hvordan skrive jobbsøknad?

For å kunne skrive en god jobbsøknad er det en fordel å vite hvem du henvender deg til, og jo mer du vet om jobben – jo lettere er det å skrive en god søknad. Her gir vi deg gode tips for hvordan skrive den beste søknaden.

arbeidsgiver?

randstad hjelper din organisasjon å oppnå sitt fulle potensial.